Olen aina vaaleissa seurannut mielenkiinnolla ehdokkaiden kampanjatuotteita. Kaikki varmaan muistavat Sauli Niinistön lempiharrastuksesta innoituksensa saaneen rullaluistinpinssin tai Vuokko ja Paavo Väyrysen "kuninkaallisella" valokuvalla varustetun valkoisen keramiikkamukin. Kevään eduskuntavaaliehdokkaat tukiryhmineen ovat alkaneet julkaista omaa kampanjamateriaaliaan, tarjolla on monenlaista tuotetta. Yrittäjän näkökulmasta mielenkiintoinen kysymys on se, tukevatko eduskuntavaaliehdokkaat paikallista tai edes kotimaista yrittäjyyttä hankkiessaan kampanjatuotteitaan? Ekologisuutta ja kestävää kehitystä kannattavana kiinnitän huomiota myös tuotteiden alkuperään, valmistustapaan ja käytettyihin materiaaleihin.
Oman käsityöalanyritykseni, Värjärin Puodin, tuotevalikoimasta löytyy virkatut Neliapila- korvakorut, rintaneulat ja - pyyhepidikkeet. Neliapila on keskustapuolueen tunnus, joten tarjosin Neliapila-tuotteitani salolaisen keskustapuolueen eduskuntavaaliehdokkaan Ulla Huittisen vaalikampanjatuotteiksi. Olen erittäin tyytyväinen Ullan ja hänen tukiryhmänsä tekemään päätökseen hankkia Värjärin Puodista kampanjan aikana myytäviä Neliapila-korvakoruja ja rintapinssejä.
Tänään Salon torilla vietettiin Kepu-kahvilan avajaisia ja Ulla Huittisen eduskuntavaalikampanja pyörähti todenteolla käyntiin. Ullan yhtenä vaaliteemana on PK-yrittäjyyden tukeminen. Ainakaan hänellä se ei tunnu olevan pelkkää puhetta, siitä merkkinä toripöytäni ohikulkeneen tukiryhmäläisen korista pilkistävät rintapinssit ja Neliapila-korvakorut. Ja miten mukavaa olikaan nähdä niitä jo niin monien korvissa:))
Onnittelut Neliapilakorujesi menestymisestä!
VastaaPoistaNyt et hetkeen ehkä muuta ennätä virkatakaan, kuin neliapiloita.
kiitos aimarii, kyl tilaus ainakin yhden viikon työllistää, hyvä sekin:))
PoistaAsiaa puhut tyttö siellä! Ja pitäis enemmänkin pienten tekijöiden Suomessa meluta omista "kampanjatuotteistaan", että poliitikot heräis tässäkin asiassa.
VastaaPoistaoi kiitos Stiina, tyttö kuulostaa niin kovin hyvältä;) omaa aktiivisuutta tässäkin asiassa tarvitaan, ei muuten tuotteitaan saa markkinoitua minnekkään, koska ei pienyrittäjillä ole varaa liiemmin mainostaa toimintaansa lehdissä saatika kulkea minkäänlaisilla messuilla.
PoistaOlitpa aktiivinen, ja se palkittiin. Hyvä! Käsityönä Suomessa tehdyt korvakorut sopivat hyvin vaalituotteeksi. Kiva idea!
VastaaPoistahyvä niin, koska niin monta kertaa tulee kieltäväkin vastaus, mut lannistua ei saa! niin sopii, ja on vähän erilainen, erottuu muusta tarjonnasta ja viestittää mielestäni hyvin positiivisesti ehdokkaan arvomaailmasta ja vaaliteemoista:))
PoistaVihreät Neliapilakorusi sopivatkin hienosti Kepulaisen vaalikampanjatuotteeksi. Onnittelut, PK-yrittäjän on oltavakin aktiivinen.
VastaaPoistaAurinkoista sunnuntaita!
totta Sirpa, ihan kuin piste i:n päälle! aivan niin, omaa aktiivisuutta tarvitaan ja rutkasti. siitäpä sitten pieni dilemma syntyykin, käsityö on aikaa viepää, joten aikaa ei enää tahdo jäädä markkinoinnin suunnitteluun, saatika toteutukseen, monet markkinointikanavat myös maksavat huimasti verrattuna pienyrittäjän tuloihin!
Poistaaamu on valjennut ihanan aurinkoisena, mitä parahin sää omenapuidenleikkuuseen ja ansarin kevätsiivoon. nautitaan tästä:))
Hienoa! Oma aktiivisuutesi sai oivan palkinnon!
VastaaPoistaeiks vaan Maarit, joskus asiat sujuu kuin Strömsössä, joskus taas ei, mukavaa kun täl kertaa onnistui:))
PoistaHieno asia ja nuo korvakorut ovat tosi tyylikkäät ja varsin keväiset.Koruna nuo apilanlehdet ovat ajattomat ja sopii käytettäväksi ihan milloin vain. Mielestäni tämä kampanjatuote on onnistunut.
VastaaPoistaoi kiitos Molley:)) kuulema ehdokas itsekin on hyvin tyytyväinen tuotteeseen ja varmaan hänestäkin tuntuu mukavalta saada palautetta kampanjatuotteestaan.
Poista